14 Mei 2009

BUAT DUIT DENGAN NUFFNANG

Salam sejahtera..kali ini saya nak bercerita sedikit mengenai program Nuffnang. Anda pernah dengar mengenai nuffnang?Ianya semakin popular sekarang ni dan terdapat di kebanyakan blog-blog.Apa yang menarik, program ni boleh buat duit..money. Saya sendiri pun telah mendaftar sebagai ahli Nuffnang dan ianya percuma sahaja. Jadi apakah sebenarnya Nuffnang nie.ok saya akan terangkan serba sedikit mengenainya. Tapi basic sahajalah..

Apa itu Nuffnang

Merupakan program buat duit berasasakan kepada PPC (Pay Per Click) sama juga seperti Google Adsense, Bidvertiser dan beberapa program PPC yang lain. Mereka yang menyertai Nuffnang sebagai publisher akan mendapat pendapatan melalaui klik pada iklan yan terletak di dalam blog masing-masing. jika klik anda tinggi, pendapatan anda bertambah, jika klik pada iklan kurang, pendapatan anda pun jadi kuranglah. Maka untuk memastikan anda mendapat jumlah klik yang tinggi, kenalah pastikan blog anda sentiasa dikunjungi orang. Lagi ramai pengunjung lagi baik, lagi tinggi RM!

Telah terbukti Nuffnang memang membayar ahlinya. Nuffnang bukn program yang menipu dan scam.Semasa saya menulis post nie, saya masih belum mendapat sebarang bayaran lagi kerana saya pun baru join, blog saya pun x bnyak visitor..huhuhuhu. Tapi itu tidak melemahkn saya untuk terus berusaha dan mempelajri tips meningktkan trfik ke blog. Sepanjng saya mngkji kesahihan Nuffnang nie memang dah banyak blogger yang telah mndapat bayaran. Pembayaran dibuat sekliranya anda telah mendapat minimum income RM100.Cek akan dihantar kerumah anda.


contoh cek yang diterima

Anda boleh download e-book percuma mengenai Nuffnang di sini. Tapi ianya just basic, hanya untuk begginners sahaja bukan untk yang dah pro. E-book ini dihasilkan oleh Din Beramboi (salah seorang blogger yang pro dalam biz internet ni)

Jadi apa tunggu lagi..marilah kita ramai-ramai join Nuffnang nie.

ok....stakat ini sahaja..tq

Tiada ulasan:

Catat Ulasan