28 Mei 2009

BUAT DUIT DENGAN YOUTHSAYS

 

Adakah anda telah menyertai Youtsays? Jika sudah baguslah,anda pasti tahu kebaikan menyertai program ini, dan sudah semestinya telah membuat duit dari program ini. Bagi yang masih belum menyertainya cepat-cepatlah register. Tapi sebelum tu biarlah saya memberi sedikit penerangan asas mengenai Youthsays.


Apa itu Youthsays?

Youthsays adalah satu laman perkongsian idea PERCUMA oleh remaja dan belia melalui forum, survey dan aktiviti. Youthsays digerakkan oleh team Youth Malaysia. Fokus mereka adalah untuk belia di bawah 35 tahun. Survey yang diberikan ada berbayar dan ada percuma. Berbayar bermaksud anda akan dibayar jika menjawab survey tersebut. Di youthsays, anda di bayar untuk pandangan anda.(Paid Survey Program)


Terdapat banyak perkara menarik lain di Youthsays. kita bukan sahaja boleh membuat duit , tetapi juga boleh berkenalan dengan ahli Youthsays lain, saling bertukar pendapat dan juga bertanyakan sebarang soalan untuk mendapatkan pandangan.


Selain itu, anda juga mendapat RM0.40 untuk setiap orang yang mengaktifkan akaun dari link anda. Link tersebut anda akan dapat selepas mendaftar. Bagaimana, mudah bukan..dahla pendaftaran percuma! Jawab soalan dapat duit! Bawa orang join pun dapat duit! Tanpa sebarang modal!!

Apa lagi jomlah join sama-sama!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan